Kızlar Tokluk şekerim 75 grmlık 1. Saat 187 2. Saat 131 çıktı. Ve diyetisyen eşliğinde diyet listesi verildi. Yalnız diyet listesine uymakta çok zorlanıyorum. Ve sezeryan değil normal doğum yapmak istiyorum. Oğlumun suyu da fazla değil gayet normal şuan 29+5 haftadayız kilosu da 1487 gram kafası 2 hafta önde dedi sadece. Gebelik şekeri çıkıp diyet listesine uymayıp doğum yapan var mı ? Yada uyduğu halde bir şey degişmeyen. Şuan açlık tokluk yapıyorum sürekli ve tokluk 163 falan çıkıyor yüksek çıkıyor ☹️ ilk gebeliğim hiç tecrübem yok ne yapıcam bilmiyorum deneyimi , tecrübesi olan anneler bana yardımcı olur musunuz🙏