mervyyy doktorunuzu dinleyin 😇 çünkü hiçbir doktor bebek için gerçekten zararlı bir ilacı emziren anneye vermez, fayda/risk analizi yapar ve anneye faydası bebeğe zararından fazlaysa verir. Ha illa bebeğe büyük zarar verecekse emzirmeyi sonlandırmayı önerir. Her durumda annenin sağlığı önceliklidir 😌 psikolojik bir sorunu ilaç ve/veya psikoterapi olmadan atlatmanız zaten çok olası değil ne yazık ki.