Doğum yapalı 5 gün oldu hala başım geçmedi inanılmaz ağrım var yürürken bile zorlanıyorum gözlerim kararıyor kahve su vs yapıyorum hatta dün ağrı kesicimi ağırlaştırdık ama yok ne zaman geçer bu ağrı ameliyat sonrası hastanede daha iyi durumdaydım eve gelince çok kötüleştim :(