Arkadaşlar bebekle kamp deneyimi olan var mı? Oğlum 9 aylık eşim bayramda kamp yapalım diyor 2 gece falan bulunduğumuz şehrin yakınlarındaki kamp alanlarından birinde, ben istemiyorum çocukla eksi yönlerini düşünüyorum. Ama eşim çok istiyor deneyimleriniz neler ? Çocuklar uyum sağlar mı uykuları nasıl nerede olur ? Uykuları bozulur mu kamp dönüşü? Çocuğun duşuydu sineği böceği herşeyi düşünüyorum