Saat 4 ten sonra koltukda uzanirken, bir an da içim geçmiş ,inanın sadece yarım saat uyumusum ama saatler gibi geldi ya ,çok garip bir rüya gördüm. Hala etkisindeyim, başta uyanık sanıyorum kendimi, hala aynı yerde uzaniyorum. Gözlerim zar zor açılıyor,kapaniyor afedersiniz bir anda cinsel arzular hissetmeye başlıyorum .Sonra gözlerim kapanıyor ,bu hisler daha da yoğunlaşıyor üzerimde bir gölge hissediyorum. Sonra bunun yanlış olduğunu düşünerek gözlerimi aciyorum . Karşımda eşim var ve ben ruya gördügumu anlayıp uyandığımi düşünüyorum. eşim geliyor ve direk beni öpmeye başlıyor yine aşırı bir arzu durumu, iş ilerler gibi olurken bir anda ,koridorla banyo arasında oluyorum. Burada garip bir durum olduğunu farkedip ,banyonun kapısını açtım .banyo çok dar ve uzun içeri iter gibi oldu eşim girmedim ,eşim olmadigini anladım ve rüyadayim diyerek tekrar uyanmaya çalıştım ,kanepede uzanir vaziyette uyandım ama gözlerimi bır açıyorum bir kapıyorum , en son yenik düşerek tekrar kapattım gozlerimi. Tekrar üzerimde bir gölge ,ben tekrar o isteği yaşıyorum , ve tekrar uyanmaya çalışıyorum.Gözlerimi acmakda çok zorlanıyorum ,yani öyle bir his ki ,gözlerim açılırken uyanigim ama kapanirken sanki uykuya çekilmeye çalışıyorum. Birisi beni tekrar çekiyor ,sonra kapanıyor ve ben hemen gözlerimi aciyorum, o arada boynumun arkasından ön tarafima doğru uzatilan birden fazla el hissettim ,gözlerim acilirken boynumdaki eller panik halde bastirir gibi yapıp patır patır vurdular boynuma, bende panik halde elimi boynuma attım ve bornoz ipi çektim boynuma dolanmış halde ,kafamı kaldırmaya calisarak ipi boynumdan çektim ve beni boğmaya mi calisiyorlar diye düşünerek bir anda hıh diye bir nefes alarak tekrar uyandım. Gözlerim yarı açık ,ağzım yarı açık yanağımdan salyalar akıyor gibi ,ağzım kaymış kendimi düzelteyim diyorum ,duzeltemiyorum ama uyanık olduğuma o kadar eminim ki o an ,sonra kipirdayamadim.karabasan değil diyorum yoksa korkardım diyorum kendi kendime ,heralde uyku felci geçiyorum düzelir diyerek kendimi sakinlestirdim ve tekrar hih diyerek bır nefes kaçtı bogazimdan ve ben bu sefer gercekden uyandım ,ama o anlar özellikle son uyandığımi düşündüğüm anlarda gerçekden uyumuyor gibiydim .çok garip di yani böyle birşey yaşayan oldumu ve saate baktığımda sadece 25 dkk uyumuşum. Birde o boynuma dokunduklari yeri hala hissediyorum ,yani o dokunduklarinda olan o baskı hissini hala hissediyorum , çok karmaşık yazmış olabilirim,cunki gercekden çok karmaşık bir rüyaydı.Umarim anlaşılır olmuştur .Birde belki böyle anlatınca çok komik veya saçma gelebilir ama o kadar gercekciydiki herşey yorumlarınızı merak ediyorum