Kızlar üç aylık bebeğim var doğduğunda üç kiloydu Şu an 7 kg sadece anne sütü alıyor bana kalırsa bayağı iyi çünkü çocuk toplu bir çocuk ama bugün sabah doktora gittik 700 gram almış bir ayda mama takviyesi yap dedi yani gerek yok hocam dedim ama yap yap dedi çocuk yani mamayı da alırsa şişer bence sütün yetmiyor dedi tamam evet sütün biraz azaldı ama bana kalırsa mama yerine sütümü daha çok arttıracak şeyler denemeyeyim mi
Ama karşıtı değilim ilk çocuğum mamayla büyüttüm