Eşim akıllı saat almıştı bana bozuk çıktı kullanamadım iade edeceklerdi paramızı 1 ay bekledik biraz önce yattı para 400 tl eksik eşime banka kesti demişler öyle birşey mümkünmü ya aynı gün geri götürdük saati bu durumda ne yapılır parasında değilim de insanı enayi yerine almalarına sinir oldum bize gelince indirim yapmazlar neye göre kesilir ki 400 tl