Merhabaaa kızlar eşim jandarma ve ilçe tayinlerimiz açıklandı. Ağrı / Tutak daha önce yaşamış olan veya memleketi orası olan var mı? Evler hakkında , imkanları hakkında bilgisi olan var mı? Oğlum 3 yaşına girecek mecbur merak ediyor insan çocuk olduğu için 🙃 Eğer bilen varsa bilgilendirebilirse çok sevinirim 🙏