kutsal6363 Merhaba hanımlar 12 günlük bebeğim var birkaç gündür ishal gibi kakasını yapıyor ve rengi baya sarı normal midir acaba ? Beslenmemle ilgili olabilir mi? Sütüm pek yetmiyor genelde mama ile besleniyor
use1234 Anne sütüyle beslenen bebeklerde öyle oluyor zaten sari sıvı kaka mama da olunca hafif yeşile dönüyor