Seneler önce beynimde tümör vardı ameliyatla alındı devamında da 8 ameliyat geçirdim doğum sürecinde göğsümde kitle varmış haberim yoktu doğum yaptım 10 gün çok güzel sütüm geldi sonra kesildi kitle süt kanalını tıkamış devamında da göğsünden kan geldi biyopsi vs. Şimdi yine beyaz akıntı gelmeye başladı tahlilde prolaktin yüksek çıktı doktor medikal ilaç tedavisi uygulanacak dedi ağır oluyor kullanan var mı