19 aylık olucak oğlum kreşe vermeyi düşünüyorum oyun grubuna gidiyorduk ama memnun kalmadım. Çevremizde çok yaşıtı yok, çalışmıyorum ben parka vs gidiyoruz ama kreş daha iyi olur diye düşünüyorum.Yarım gün şeklinde vermek istiyorum artıları, eksileri neler?
Kreşe gönderen anneler bilgilendirmenizi istiyorum neye dikkat etmeliyim?