mhndshnmm Benimkide daha bugün beş aylık oldu benimkide işine gelirse basar işine gelmesi lazım bence normal bu kadar dert etmeyin dögldl
ozlemyavuz 6 aylığız bizde, bizimki de yarım duruyor yani çabuk yoruluyor büküyor hemen bacağını. Ama erken bence, 7.-8. Aydan sonra diye okumuştum ben bi’ yerde
Alinapoyraz 3 aylık parmak uçlarıyla baya dirençli basıyor, hemen yorulup bırakıyor sonra dinlenince tekrar bastırıyorum
ebrusalihhh Shenrjr 9.aya kadar normal karşılanır dedi gelişim pediatri bölümüne yönlendirdi gidene kadar basmaya başkamıştı ama hala çok az kaldırıyor hemen bacaklarını