sevalg Merhabalar. Dün bir anda dolgum ağrımaya başladı. Dünden beri parolla idare ediyorum, yarın diş doktoruna gideceğim. Diş tedavisi yapılır mı, anestezi almak sakıncalı mı?
One-life sevalg 15 gün kadar önce çektirdim yirmilik dişimi 2-3 saat kadar emzirmiyosunuz sadece. Emzirdiğinizi söyleyin doktor uyguladığı tedaviye göre saat verir size
Jadewinder sevalg sezeryan doğumda sa anestezi alınıyor ama hemen emzirebiliyoruz. Instagramdan bebek uzmani hesabını takip ediyorum o öyle demişt. Yani tabi hekiminize söyleyin ama sorun olmaması lazım.
-Kuzika- sevalg ben emzirirken butuuun dislerimi yaptirdim implanttan tutun dis beyazlatma dolgu cerrahi cekim vs. Emzirirken bir sakinca yok uygulanan anestezi lokal oldugu icin o bolgeyi uyusturuyor bebege bir zarari yok merak etmeyin. Mama vermenize veya sütü sagip dokmenize gerek yok
One-life sevalg ben garanti olsun diye 4 saat emzirmedim süt dökmeye gerek yok doktor öyle bişey demedi sadece anne sütü alıyorsa bebeğin sağabilirsin bikaç saat için