dertlikaval Merhaba Oğlum 9 aylık 7. Ayda menenjit aşılarının ilk dozları yapıldı şimdi diğer dozu geldi fakat bu ay kızamık da varmış kendi doktorumuz yoktu başka bir doktor ya aynı gün ikisini de vurdurun aya da 1 ay ara ile vurdurursunuz dedi. Arkadaşımın doktoru ağır olur 12. Ayda kızamık vurulsun demiş siz nasıl yaptırdınız hanımlar?
Zinnetnur dertlikaval kızamık aşısı 9. Ay da şart değil ki onu sağlık ocakları öneriyor sadece mecburilik durum yok yani aşı takviminde de yok 12. Ay da zaten olacak siz menenjiti yaptırın kızamığk 12 de yaptırırsınız
nurcanaydnalp dertlikaval merhaba bende ağır olur düşüncesiyle sağlık ocağına bu ay menenjit olcağını söyledim onlarda bana 10.ay için gün verdi . Dün yaptırdım . Hiçbir yan etki yaşamadık . Normalde kızım aşı günleri ateşlenirdi
nurcanaydnalp dertlikaval hayır aynı gün olmadı . 9.ayda menenjit aşısını yaptrdım . Sağlıkocağına rica ettim kızamık için 10.aya gün verdiler pazartesi yaptırdım 🌸
gulceebrar Aşılar arasında en az 15 gün koyuyorlar. mesela 5. Ayda rota, 5.5 ayında menenjit, 6. Ayında diğer aşısını yaptılar bu şekilde Doktor’unuz takvim oluşturmuştur.
goksueda Ay aşısı 11. Aya kadar yapılabiliyor. Ben de aşılar aynı anda yapılmasın diye menenjiti 8. Ayda vurdurdum. Hemşirenizle randevu zamanınızı oluşturabilirsiniz