uffuu Doğum yapalı iki gün oldu belime sancı vuruyo adet sancısından ayrı doğum sancısı gibi normal mi ya da içerde parça falan mı kaldı sürekli değil bu arada sancı arada oluyo
hndathn uffuu hamilelikte ağırlık merkezi değişiyor organlar sıkışıyor haliyle doğum sonrası vücut kendini düzene sokmaya çalışıyor.ben oğlumda çok yaşamadım 1 2 ay içinde geçmişti ama kızımda 6 ay sürdü