carpediem___ int de başımız ağrısa en kötüsü yazıyor. Korkmayın. Bişey olmaz inşallah. Smear yapar doktorunuz, gözle görülür bi lezyon yoksa hpv şüphem var derseniz, hpv testi de yapabilir. Oldu ki var diyelim yine endişe etmeyin herşeyin çaresi var. Bundan yıllar önce halamın başına geldi tedavi oldu geçti gitti bir problemi yok. Çok fazla okuyup kendinizi yıpratmayın.