Anneler 4. Defa rop muayesni olduk hala göz damarları aynı yerde kalmış gelişmemiş. 4 aylık düzeltilmiş 3 aylık. Böyle bir duurm yaşayan var mı ? Doktor hastalık yok diyor ama göz damarları gelişmiyor. Doktora bir çözümü var mı dedik. Hayır sadece bekleyeceğiz dedi. Lütfen yardım edin Hüseyin yetik doktora randevu aldık giden var mı