aryayra yok kan olmadı ince bir enjektör iğnesiyle sadece üst deriyi al o zaman kanama olmuyor hatta sen kendin al başkası daha çok acıtıyor. Sonra emzirmeye devam et. Kan oluyorsa çok az bekle durur zaten sonra emzir. Kan olsada emziren çok var özellikle memeucu yara olanlar çok emziriyor. bebek Meme ucunu tam kavramayı öğrendiğinde geçiyor,benim memeucları aşırı büyümüştü neredeyse 3 katına çıktı sanırım ondanda sadece memurunu ağzına alabiliyordu. Sonra yavaş yavaş küçüldü bebek büyüdü derken 2. Aya kalmadan geçti şükür. İnşallah şeninde geçer.