Kızlar kızım 7 buçuk aylik 2 3gun önce göğsü kuru egzama gibiydi bugün sarı akıntı olmuş ve su gibi akıyor doktor mikrop kapmis dedi krem verdi düzenli banyo ettiririm kıyafetini hergun değiştiririm nereden kapmış olabilir bilmiyorum ama ne yapmam lazım kasimaktan Bi hal oldu başına gelen varmi