Meltem345 Merhaba çok arada kalıyorum.Diş etimde iltihap oldu doktor aıgmentin yazdı ve süte geçmeyeceğini söyledi ama içim hiç rahat değil kullanan var mı acaba emzirme döneminde
ZeynepOzcan Meltem345 doğumdan sonra 1 hafta kullandım, onun dışında da 2-4 kere farklı zamanlarda kullandım
szye Benimde iltihap olmuştu acile gittim doktor bu antibiyotik yazdı bana geçmez demedi ilaçtan 3 saat sonra emzir dedi zaten günde 1 kere mama verdigim için ilaçtan sonra 3 saat bekleyip o arada mama verdim
Meltem345 szye tşekür ederim bende öyle yapayım 2 kere içtim saate dikkat etmemiştim artık dikkat edeyim