Yoo alt sınır 500 diyorlar hep benim kuzum da sizin ki kadar aldı 4 kg doğdu ve geçen ay 5. Ayda yani 6300 idi. Ek gıdaya erken başladım iki hafta önce hep de mutlu çocuktu hiç aç kalmadı sadece sütüm çok suluydu o yüzden. Ama dört aylıkken dönmeye başladı çok atik ve hızlı☺️ Ayağını ağzına alıyor emiyor kardeşimin çocuğu o hareketi kilolu olduğundan dolayı hiç yapamadı mesela 😂😂 Onun da 1. Aydan 2. Aya geçerken iki kilo aldı çocuğu sadece anne sütü benim dört ayda toplam 2 kg aldı 😂 yani sağlıklı olsun da boyu da uzasın yeter ☺️🥰