Kızlar sivrisinek ısırığına benzer şiş ve acıyor ayağında var özellikle ayağının altına da basamıyor acıdan acile gittik sinek ısırığı dedi krem verdi buz tutunca kollarındakiler indi ama ayaklarındakiler hem şiş hem acıyor. Bu başka ne olabilir kafayı yicem