Kızlar kızım 4 yaşında oğlum 2 aylık . Çok zorlanıyorum ya biliyordum zor olacağını ama oğlum kızımın bebekliğine göre daha zor bir bebek gündüzleri 10 dakka 20 dakka anca uyuyor hep ayağımda duruyor kızımla ilgilenmiyorum . Hep geçecek bu günler diyorum. Kızım 5. Ayda sonra rahatlamıştı gazı galan bitmişti atak falan geçmişti . Ama bu bebe doğar doğmaz ataklı doğdu 😅 ne zaman rahata ereriz nolur sene söylemeyin ay söyleyin . Çok gazlı ve uykusuz geve uyuyor gündüz hep ayakta eşim diyor ki dua edelim en azından gece uyuyo