srny77 Mesela çorba yada sebze püresini fazla yapınca artanını çöpe mi atıyorsunuz yoksa ertesi gün için saklıyor musunuz ve saklama şekliniz nasıl oluyor ?
3kedili2bebekli srny77 doktorumuz günlük taze yapmamızı söyledi yiyebilecekleri kadar yapıyorum artarsa zaten çok az artmış oluyor o da belki onu da atıyorum ağzıma hemen 😂