Sare3437 1 yas asisi icin gittim ama beyazini verdim 2 3 ay oncesinde hafif kabarmisti boyle soyledim yapmadılar hastaneye yonlendirdiler sizlerinde basina geldimi komple mi alerji testi yapildi yoksa hic bosey yapilmadan asi yapildimj
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Sare3437 alerji testi yaptırmadım Ama, 9 ay aşısına gittiğimizde mi ne sormuşlardı yumurta alerjisi var mı diye. Bildiğim kadarıyla olmadığını söyledim. Bugün de 1 yaş aşısına gittik. Yumurtayı sormadı da “her şeyden veriyor musun” diye sordu