Selamlar hanımlar
27 aylık oğlum 2.azı dişini çıkarıyor. Ona mı bağlı bilmiyorum, inanılmaz bağırarak ağlıyor, bugün uykudan uyandı ağlayarak ve bağırmaktan sesi kısıldı biraz. 25 dk ağladı. Birkaç gün önce 15 dk. Yarın doktora götüreceğim.
Başına gelen var mı çok merak ediyorum. Çok çaresiz kalıyorum o ağlamaya başlayınca
Nöbet geçirir gibi ağlıyor, ellerini uzatıyor beni kurtar der gibi , tam alıcam geri kendini yatağa atıyor kasılarak ağlıyor. Gözünde perde varmış da göremiyor cevap veremiyor gibi. Kucağa alınmayacak kadar kendini kasıyor atıyor