trldygyldz Muğla dan selamlar. Bebeğim normal olarak çok uysal , dunden beri mutsuz huzursuz sürekli ağlıyor ateşi 38 i geçmiyor ishal oldu bugün 4. Kez sağlık ocağına götürdüm herhangi bir sorun yok dedi 🥹🥹 ne yapmaliyimmm başına gelen var mi
trldygyldz Tuuggccee öyle düşünüyorum bende İshal normal mi acaba götürmem gerekir ki hastaneye. Sağlık ocağına gittik ama pek bir şey olmadı :/
Tuuggccee trldygyldz genelde bebekler diş zamanı ishal olur huzursuz olur sız takıp edın genede patlıcaktıe belkıde