Merhabalar,
Bebeğime anne sütünü sağıp veriyorum, bazı zamanlar fazla sağdığımda bir sonraki öğün için buzdolabına koyuyorum(dondurucuya değil). Saati geldiğinde normalde sütü dolaptan çıkarıp benmari usulü ısıtıyorum ama yanlış mı yapıyorum? İnternette hep dondurucu koşulları verilmiş ben buzdolabında saklıyorum.