iremaydmr gaz bebeğin bağırsağında oluşur. Emdiği sütten gerekli besini alıp kalanı posa oluşturması sonucu falan. Arkadaşın dediği doğru. Tüm doktorlar diyor bunu zaten. Hangi doktorlar demenize gerek yok. Hemşirelere falan kalsa tabiki sizle alakası var o ayrı. Benim karnımdaki yemekle oğlumun bağırsağı ne alaka gibi düşünebilirsiniz bunu? Bebeğin sindirimi ile alakalı bu durum. Emme hızı, yutması vs