bebitonunannesi_ Yks bittiğine göre kpss zamanı🤣,girmeyi düşünen var mı? Nelere çalışıyorsunuz napıyorsunuz
asrinhatasi lemonlucheesecake sizin sınav eylülde 🌸 kpss ortaöğretime gireceksiniz. Başvurular sanırım bu ara başlayacak ÖSYM’nin sitesinden takip edin 🌸
bebitonunannesi_ lemonlucheesecake evet lize mezunları yani ortaöğretim,lisans ve önlisans girebiliyo
minikpandam-_- lemonlucheesecake lisans oluyor bizim başvurular bitti sizin dediğiniz kasımda sınavı henüz başvurusu olmadı
minikpandam-_- asrinhatasi bende aynı ama toplu deneme çözemedim henüz ayrı ayrı deneme çözüyorum inşallah iyi olur hepimiz için
Belcim30 bebitonunannesi_ kpss ilk sınava gircem maksat girmiş olmak yoksa atanma gibi bir şansım yok ben bunu sindirdim 🤷♀️ bazen bazı yerlerde lazım oluyor diye gircem.. Soru çözmüyorum şuan sadece instagramda 2 3 sayfaya üye oldum işte ordan bakıyorum en son bayram meralin tekrarı oluyor son düzlük hesabı ona bakarım 2 gün sonra Allah ne verdiyse sınava 😁