Kızlar bebegim 3 ay boyunca kolikti. Çok çok kötü günler yaşadım. Gündüzleri özellikle çocuğum uyku bilmezdi. 3 aydan sonra gazimiz hala var ama biraz hafifledi ve gündüzleri düzenli saat aralıklarında uyumaya başladı. 3-4 gündür uykuya direniyor agliyor özellikle aksam yatarken gün içerisinde sadece uykusu geldiğinde huzursuz onun dışında iyi akşam yatmaya yaklaştı mı huzursuzlaniyor uyuyamıyor, gece 4 gibi aglayarak uyaniyor yarim saat agliyor sonra dalıyor 4. Ay atağı böyle bir şey mi ? İlk 3 ayım ciddi anlamda çok çok zordu o nedenle inanın ayırt edemiyorum ve daha ağır şeyler yaşamayı bekliyordum gazdan kaynaklı olabilir mi diye emin olamıyorum. Bu arada bebegim 3 ay 24 günlük