unalrabia bebeğim 12 aylık bende hamile olduğumu öğrendim hiç üzülmedim aksine şükrettim çok duyup okuyorum isteyipte çocuk sahibi olamayan binlerce insan var hem bebeğime arkadaş olucak hem beraber büyüyüp gidiceklrt olumlu düşün iki çocuk tek çocuktan daha kolay diyorlar😂