esractl dr. A götürdünüz mü mantar pişiği olabilir . Mantar olunca kolay kolay geçmiyor 1 aydır geçirmeye çalışıyorum çok şükür yeni yeni bitti . Bez markasını değiştirdim (Prima dışında hepsinde oldu ) her kakadan sonra muhakkak yıkadım, ıslak mendil kullanmadım pamukla su ile sildim ve mavi kapak (ismi isterseniz yazarım ) pişik mantar kremi var onu 5 gün kullandım