Hanımlar emziriyorum gogsum öyle dolu da kalmadı ama bı anda acımaya başladı şişlik de yok ama sanki ayağımız ve ya kolunuz bı yere vurunca böyle acır ya sonradan o bölgede hassaslık olur öyle bir acı ağrı değil ama acı var hep döl gogsumde bı tarafında sadece nasıl geçer başına gelen var mı . Sanki diğer göğsüme göre sıcak da