babyboy_35 bebeginiz henüz çok çok küçük ama yaşadığım tecrübeyle size de fikir vereyim. Oğlum 2 buçuk yaşında gelmişti ve ben başka cocuk düşünmüyordum. Zamanla oğlumun kardeşi olan çocuklara imrendigini fark ettim ve 2. Çocuğu düşündük, ve bir kızım oldu araları 3 buçuk yaş ve iyiki olmuş şimdi beraber oynuyorlar beraber uyuyup,uyanıyorlar. Her gün oğlum bıkmadan anne iyiki gelmiş kardeşim diyor. Bana göre büyük konuşmayayım 2 cocuk yeter bize. Ama tek cocuk da bilemedim,çocukluğu,gençliği hep tek olcak. Ne kadar arkadaşı,eşi, dostu olursa olsun kardeş bir yana bence.
Ama kesinlikle kendi iç sesinizi dinleyin herkesin psikolojisi,yaşamına göre hareket etmeli. Kimsenin lafina göre 2. Bebeği yapmayın.