bananeabiya bazı kadınların vücudu kabul etmiyormuş ya da geç alışıyormuş. Bende öyle taktırmıştım 6ay zor sabretmiştim. Regllerim inanılmaz ağrılı acılı geçiyordu, günleri değişmişti ve miktarı günü artmıştı, dayanamayıp çıkarttırmıştım sonra 2.çocuğum oldu🙈 şimdi tekrar taktırmayı düşünüyorum inşallah bu sefer alışabilirim düzenli olur. Sizde kontrollerinizi aksatmayın, biraz daha sabredin bakın belki düzene girer sizinki de inşallah.