Kızım 22 aylık. Zaten çok meme düşkünü değildi. Sabah yeni uyandığında bir emme alışkanlığı vardı keyiften. Bi de öğlen ve gece uykusu öncesi alıyordu. Beni görmeyince hiç aramıyordu bile. Babasıyla falan kaldığında hiç öyle krizlere girmiyordu. Ben de yavaş yavaş kesmeye başladım. Bak kızım babanla uyuyosun hadi benimle de uyu, hadi bitirelim artık, senin ona ihtiyacın yok artık vs diye konuştum. Dinledi, anladı, kabullendi. Öyle çok ağlamadı. Ama bazen hala bi yelteniyor, meme diyor. Hiç meme almadan 4. Gündeyiz şu an. Sorum şu; ne zaman tamamen unutacak? Hiç meme demeyecek? Aklına gelmeyecek?