Dmta ben e bebekten sebzeli bebek makarnası var onu alıyorum. Yassı uzun böyle. Eriştenin kalın hali. Oğlum rahat rahat yiyor.
Kıymalı sos yapıyorum üstüne. Karbonhidrat ağırlık olmuyor. Proteinle dengeliyorum. Oğlumun kilo ve boy problemi var. Her gün et yer. Herşeyine katmaya çalışıyorum