mmakbule Kızlar oğlum kakasını yapamıyor 2 gün oldu bugün bizim gibi sorun yaşayan var mi bana yardımcı olursanız sevinirim
bircananne mmakbule canım benim oğlum da 2 ay 13 günlük şuan oda iki gündür kakasını yapamadı ıkınıyor kendini sıkıyor perişan oldu gazını çıkarıyor fakat kaka yapamıyor ne olcak bende bilmiyorum Allah yardımcımız olsun
ceren2605 mmakbule bu aylarda yavaşlar kaka yapmalari endişe etmeyin sıvı besleniyor sonucta cis sayisi daha muhim
isilaybestee mmakbule bu aylarda sıvı ile beslendikleri için 10 güne kadar normal ama eğer rahatsız olduğunu hissediyorsanız 2 3 damla zeytinyağı verirseniz yapmasına yardımcı olur bu zamanlarda çiş miktarı önemli bebek için
mmakbule bircananne yaa benimki de öyle gazını rahat çıkarıyor ama kaka yapamıyor ağlıyor ıkiniyor amin inşallah canım biseyde fayda görürsen bana da yaz aynı şekilde bende yazarim
caglaay bircananne canım kovaya sıcak su doldurup koltuk altlarında tutup bebeklerinize 10 dl kadar bekletin suda çıkıncaya masaj yapın yarım saate yapacaktır inşallah ikinizinde Allah yardımcınız olsun 🌸🤲🏼🤍
isilaybestee mmakbule hemen o gün yapmıyor ertesi gün falan yapıyorlar genelde bide bi kaç gün düzenli vermek gerekiyor
nazli11 mmakbule doktorunuza danışıp sindirime yardımcı damlalardan kullanabilirsiniz bende 3 4 gün kaka yapamazsa kullanıyorum çok memnunum
Deletedmom_182 mmakbule bizimde 2 gün yapmamıştı 3.gün mamasına 1 çay kaşığı kadar zeytinyağı ekledim o gün yapmıştı
blogmomies mmakbule geçenlerde üç gün yapmadı üçüncü gün beline kadar Kovada suya soktuk 1 saate kalmadan yaptı.
mmakbule blogmomies bende hergun duş aldıriyorum aslında eger sonuç aldıysanız bende denerim ama 47 gunluk daha sorun olmaz demj