ozgersinada bizde 10 aylık olmak üzereyiz aynı sorunu yaşıyoruz ama bizim doğduğumzdan beri var gaz sıkıntımız hiç geçmedi 4 aylık olana kadar aşırıydı şimdi illaki haftada bikaç akşam gaz savaşı veriyoruz ilk zamanlar kimyonla rezeneyi karıştırıp demliyodm mamasına koyuyodm biraz çok rahatlatmıştı bizi buara gene başladm yapmaya özellikle gaz yapabilcek bişeyler yediği zaman içiriyorum rahatlıyoruz tabi her bebekte aynı etkiyi yaparmı bilmiyorum