Kızım tam 3 yaşında ama akranlarından gördüğü kötü muameleyi anlamıyor komşuların çocukları ile oynarken çocuklar kızımı itip kaktığında kızdığında bağırdığında susup kalıyor en azından bana söylemesini istiyorum ama yok ben denk gelmesem uyarmasam diğer çocukları kızım hep bunu yaşayacak ve üzülüyorum kızım kendini ifade eden bir çocuk altta kalmaz evde bize kök söktürüyor arkadaşlarının yanında sus pus bu duruma nasıl çözüm bulabilirim