Kızlar selamlar eşim kısa dönem askere gitti. Yemin töreni olacak bebeğim 8 aylık. İstanbul anadolu yakasında maltepede askerliğini yapıyor. Bende avrupada büyükçekmecedwyim. Mesafe biraz uzak evet. Bu özel gününde onu yalnız bırakmak istemiyorum ama bebeklede gitmek zor olur diye korkuyorum. Düşünceleriniz nelerdir sizce gidilebilir mi?