nurrr2601 saglik ocaginin verdigi dvitaminini mi kullaniyorsunuz onlar gaz yapiyor bir doktora danisip gaz yapipi yapmadigi ogrenin gaz yapan dvitaminiyse degistirin
Besin alerjisi de su sekilde belirti gosteriyor illa kakada kan olmasina gerek yok popo deligi kenari pisik gibi kizariksa, kaka mukusluysa, bebek kaka yaparken gurultulu bir şekilde kaka yapiyorsa, gaz huzursuzluk varsa, ciltte ozellikle yuzde kizariklik isilik gibi kizariklik ya da egzama gorunumlu dokuntu varsa besin alerjiniz vardir yine de bi doktora danisin benim bebegimde var alerji sutum zehir gibi geliyodu resmen onca diyete zaten 30 gunde 10 kilo vermisim en son artik sutum kalmayinca diyetten ve stresten emzirmeyi biraktim sadece alerji mamasi veriyorum