yeniann SİZCE KAÇINCI AYDA KANGURU KULLANIMI BAŞLAMALI ? HANGİ MODEL VE MARKAYA ÖNERİRSİNİZ ? Biz 3. Aylık olucaz ve başlamak istiyorum çünkü etrafı merak ediyor pusette sıkılıyor. Babyjörn çok pahalı muadil önerileriniz var mı ? Ya da kiralayacağım:(
alinduhatg yeniann baby pkus aldım ama bı zaman sonra cıdden taşınmıyor hele sıcakta yok anam belim kopuyordu bıde yapışık gibi sıcakta
Eylul301023 yeniann trendyoldan almıştım ucuzdu 300 küsür falandı 2.ayindan beri kullandım 7 aylik ağır oldu artık ama lazım oldukça kullanıyorum hala çok rahat hoşuna gidiyor
Egenin_pamugu Baby plus almıştım e bebekten bel destekli olan kalitesi rahatlığı çok iyi 5 aylıkken falan kullanmaya başlamıştık biz ama fazla kullanmadık çok sevmedi boşuna almış oldum belli bir aydan sonra zor oluyo taşıması omuzlarım ağrıyor
yeniann Eylul301023 poşette çok sıkılıyor ağlıyor hemen böyle daha rahat etrafı gözlemler görür diye düşünüyorum