Biz3kisiyiz_ 3,5 yaşında başladı kızım öğleden sonra 3 saat gidiyor.Oyun grubu gibi.Çok faydasını gördüm.Ev de her konuda yetemiyoruz bence.Tabii ablasının okula gitmesi etkiledi onu öyle gitmek istedi.Araştırdık verdik memnunuz .1 yıl oldu başlayalı.Şimdi oğlum 2,5 yaşında önümüzdeki dönem onuda vermeyi düşünüyorum.Çalışmıyorum.