annesininkurabiyesi Adetim gecikti bugün baş dönemsi yaşıyorum umarım tansiyondur sadece bebeğim 19 aylık korkuyorum hiç hazır değilim. Yinede rabbim hayırlısını versin 🙏
kuzeyinannesi06 annesininkurabiyesi hakkında hayırlısı olsun canım sonucu bizimlede paylaş bende heyecan yaptım 😂
annesininkurabiyesi annesininkurabiyesi yapınca yazarım eşimin bile haberi yok uyuyor içerde . İlk buraya yazdım korkuyorum
annesininkurabiyesi kuzeyinannesi06 korumuyorum da geçen haftalarda 2 kez geri çekilme oldu ondan korkuyorum
kuzeyinannesi06 annesininkurabiyesi ohhh gözün aydın canım hadi yırttın 😂😂😂😂 aman dikkat bundan sonra istemıyorsanız Tabiki😀