İki buçuk yaşında kızım 5 gündür tuvalet eğitimi veriyorum 2 günde çişi çözdü yapıyor söylüyor sorun yok ama kakasını asla yapmıyor tutuyor çok rahatsız oluyor popom ağrıyor die ağlıyor ne yaptıysam yapmadı dün akşam acile giitk lavman yapıldı ona rağmen çok zor ve az yaptı ne yapacağımı bilmiyorum bilgisi olanlar yazarbilir misiniz