Benim bebeğimde iki ay 10 günlük bir haftadır gece bir kere kalkıyor bende korkmuştum bir sakıncası olmadığını söylüyorlar ama yinede insan tereddüt ediyor ne olur ne olmaz diye gece uykusuna geçerken memede kalmasına göre 4-5 saat sonraya alarm kurup memeye tutuyorum üç beş dk emmiyır geri dalıyor. Kontrole gidince doktorumuza soracağım. Sizde doktorunuza danışarak sonlandırın bence