dorukveannesiii Merhaba 2 bucuk aylık bebeğim var belim cok ağrıyordu mr girdim fıtık çıktı emzirip fıtık için ilaç kullanan var mı çocuğuma bakamıyorum çok kötü durumdayım cevap verirseniz çok memnun olurum
Mrvsmt2502 dorukveannesiii ilaçtan ziyade doktor fizik tedivi falan önermedi mi fıtık ilaçla geçmiyor pek ağrı keisi falan verirler en fazla
umyktay dorukveannesiii bana tek seferlik kortizon vurdurıyordu. Fizik tedavi de yaptırmıştı komple yürüyemez olduğunda. Krem versem o bile geçebilir süre risk almayalım demişti. Kortizon ciğer geliştirici olarak 32. Haftadan sonra gebelerede yapılabiliyor bebek de sorun varsa demişti
dorukveannesiii Mrvsmt2502 sonucumu daha gösteremedim doktora bugün eşim gidecek fizik tedavi önerir belki ama ben ayağa kalkamıyorum yürüyemiyorum fena durumdayım