rguness bir çocuk daha çok babasını mı arar yada annesini mi? Babalarla çocuklar arasındaki bağ sonradan sosyalleşerek olur, ilgisiz baba ile çocuk arasında nasıl bir bağ oluşabilir sizce??? Ben tam gün çalışıyorum 11 saat evde yokum mesela, kızımla akşam en fazla 4 saat geçirebilirim, sonrası zaten uyku. Sabah 7 den akşam 6 kadar annem baktı, ister istemez anneanneye olan bağı daha güçlü oluyor zaman geçtikçe, aynı süreçten kendim de geçtim ve bunu yaşamamak için annemin evine dönme vakti geldiğini söyledim, annem de haklısın dedi. Siz çocuğunuz ne hissettiğini, içinde nasıl bir duygular yaşadığını bilmiyorsunuz ki. Okula başladığında da diyecek anne arkadaşımın annesi tenefuste yemek getirdi, sen bir kere olsa bile gelebilir misin? Peki o zaman ne diyeceksiniz. Ne kadar az vakit geçirirseniz, hayatında anılarını paylaşamadığımız için böyle oluyor. Kuzenimin eşi 11 yaşından itibaren yatılı okulda okumuş kardeşine beraber. İkisi bir birine düşkün, ama anne babaya değil, her gün aynı saatte annesi babasını arar hal hatır sormak için, o da evlatlık görevini yerine getirmek için yapıyor, aynı şekilde diyor nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum, iliklerime kadar annem olduğunu hissedemiyorum diyor. Sadece bebeklikte değil, çocuklukta da karşılaşılabilecek durum.